Harta zonei Callatis-Drumul Taberii

marți, 12 aprilie 2011

Seminar planificare strategica - PARTEA III

De la: DELIA MIHALACHE
Data: 2011/4/11
Subiect: PARTEA III, seminar planificare strategica III.

 Pt activitatea viitoare a grupului, alegem 2 obiective din mai multe existente, detaliem activitatile necesare pt a le atinge si resursele necesare.
Apoi, ar fi util sa raspundem la intrebari ca: Ce facem pt noi ca grup? Cu ce poate sa ne ajute CeRe in continuare?
Este necesara o intalnire a grupului pt cunoasterea opiniilor tuturor membrilor si agrearea de comun acord a activitatilor viitoare.
1. Am ales ca obiectiv: Refacerea drumurilor si a trotuarelor deteriorate
- aici intra: alei pietonale dintre blocuri, acces intrari blocuri, alei trafic auto, trotuare care trebuie redate circulatiei pietonale;
- termen realizare: oct. 2012;
- activitati necesare:
  • documentare si recensamant pe teren cu foto (termen: 15.05.2011, cine se ocupa - Simona, dna Blaga);
  • intalnire cu grupul pt consultare in vederea intocmirii petitiei + tabele semnaturi (termen: 30.05.2011);
  • trimitere petitie (termen: 10.06.2011);
  • revenire pe tema petitiei la tel./email
2. Am ales ca obiectiv: Amenajarea unitara si ingrijirea permanenta a spatiilor verzi dintre blocuri
- termen realizare: oct. 2012;
- activitati necesare:
  • documentare legislatie reglementare responsabilitate intretinere spatii verzi (termen: 17.06.2011, cine se ocupa: Delia);
  • pregatirea intalnirii dintre admin./pres. de bloc cu reprez. ADPDU s.6 pt elaborarea planului de amenajare unitara (termen: 24.06.2011);
  • de cerut ''Cadastrul Verde Sector 6'' pt zona noastra in baza Legii 544, a accesului la informatii publice (termen: 07.05.2011, pe email);
  • cerere scrisa pt includerea sumelor necesare, rezultate din planul de amenajare unitara, in bugetul local pe 2012 (termen: 01.09.2011).
3.  Ce facem pt noi ca grup?
- continuam prezenta grupului la sedintele Cons. Loc. sect. 6 pt monitorizarea activitatii consilierilor locali, a primarului si a institutiilor publice subordonate;
- cerem respectarea de catre Cons. Loc. sect.6 a propriului Regulament de Organizare si Functionare care prevede obligativitatea postarii pe site-ul Prim. sect. 6 a proiectelor de hotarari de CL cu cel putin 30 de zile inainte de votarea lor in sedintele ordinare, pt a putea fi citite de toti cei interesati (http://www.primarie6.ro/homepage/meniu-stanga/consiliul-local/rof.aspx, Cap. 7, art. 7.3);
- crestem nr de persoane implicate in activitatea grupului;
- folosim in continuare: blogul, pagina de facebook, sigla grupului, foaia volanta pt informarea vecinilor ''Trompeta'';
- stabilim o zi/ora fixe de intalnire a grupului (propunere de confirmat: in gen., miercuri, orele 18,30, Sc. 144).
4. Cu ce ne poate ajuta CeRe in continuare?
- consultanta;
- resurse pt organizarea de actiuni publice in comunitate si pt tiparirea Trompetei.
Toate aspectele prezentate in Partea I, II si III vor fi discutate/ agreate/ modificate, daca este cazul, la urmatoarea intalnire a grupului care va fi, probabil, dupa Paste.
Pana atunci, suntem invitati vineri 15.04.2011 de CeRe la o discutie cu diverse ong-uri pe subiecte ca: participarea publicului la decizia de urbanism, probl. cainilor fara stapan, colectarea selectiva. Ne va anunta Nicoleta, cat de curand, ora si ong-urile participante.
Toate bune,
Delia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu