Harta zonei Callatis-Drumul Taberii

vineri, 23 ianuarie 2015

Cu forte noi si pas cu pas … spre viitoarea alee pietonala dintre Sectia Politie 25 si Scoala 279!



Miercuri, 21 ian. 2015, cativa membri activi ai Grupului de Initiativa Callatis – Drumul Taberei au mers in audienta la viceprimarul sectorului 6, dl Gabriel Petrea, pentru a obtine urgentarea realizarii aleii pietonale dintre Sectia Politie 25 si Scoala 279.
Reamintim ca a trecut deja 1 an si jumatate de cand am inceput demersurile oficiale pentru aceasta alee, prin depunerea in luna iulie 2013 la Ministerul Administratiei si Internelor a memoriului semnat de 215 locuitori ai zonei, memoriu insotit de argumentele unui arhitect - urbanist si de planse relevante.
Pe scurt, miercuri am aflat de la dl viceprimar ca aleea pietonala va fi data in folosinta cel tarziu in 15 sept. 2015. 
Vom avea grija ca acest lucru chiar sa se intample si de aceea va asteptam alaturi de noi !

Aveti mai jos un scurt rezumat cu intrebarile puse si raspunsurile primite in audienta:
1. Referitor la adresa trimisa de dvs. la Prefectura Municipiului Bucuresti cu nr. inregistrare 21005/29.05.2014 (prin care cereati sa se analizeze posibilitatea inceperii procedurii de initiere a unei Hotarari de Guvern pentru a transfera dreptul de proprietate asupra terenului de la Ministerul Afacerilor Interne la Primaria Municipiului Bucuresti, in administrarea Sectorului 6), ati primit raspuns la aceasta solicitare?
Raspuns viceprimar: nu a mai venit niciun alt document de la Prefectura dar nu mai este cazul, solicitarea a fost trimisa la Primaria Bucuresti.
2. Ce alte demersuri concrete ati intreprins pe acest subiect dupa votarea in sedinta Consiliului Local al sectorului 6 din 28.08.2014 a hotararii nr. HCL 120?  (http://www.primarie6.ro/wp-content/uploads/2012/07/Proiect-de-Hotarare-privind-solicitarea-catre-CGMB-a-emiterii-unei-hotarari.pdf ).
Raspuns viceprimar :
-         Primaria sector 6 a trimis solicitare la Primaria Bucuresti; a primit raspuns vinerea trecuta (16.01.2015), raspuns pe care ni-l va trimite si noua pe email si anume : Primaria Bucuresti cere de la Primaria sector 6 localizarea precisa a spatiului pentru alee, adica o ‘’ridicare topo’’ ;
-         Aceasta masuratoare pe teren (‘’ridicarea topo’’) va fi facuta de un specialist al ADP sector 6, daca nu se va reusi pana la urmatoarea sedinta a Consiliului Local sector 6 din 28 sau 29 ian., atunci sigur va fi pana la sedinta din 16 sau 17 febr. cand se va vota si Bugetul local s.6
4. Care sunt etapele administrative dintre votarea HCL s.6/ 28.08.2014 si inceperea lucrarilor la alee?
Raspuns viceprimar :
- masuratoarea ‘’ridicare topo’’ – trebuie sa o faca Primaria sector 6 ;
- Primaria sector 6 va include pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local sector 6 din 28 – 29 ian. sau 16 – 17 febr. o Anexa la HCL6 120/28.08.2014, care se va vota, anexa ce va contine rezultatele masuratorii si alte informatii tehnice referitoare la viitoarea alee pietonala;
- Primaria sector 6 va trimite Anexa votata la Primaria Bucuresti, aceasta va cere Prefecturii Bucuresti sa solicite Ministerului Administratiei si Internelor emiterea unei hotarari de guvern pentru cedarea proprietatii terenului din Anexa catre Primaria Bucuresti;
- Primaria Bucuresti va da in administrarea Primariei sector 6 terenul pentru alee ;
- banii necesari vor fi prevazuti in Bugetul local sector 6 (desi nu a putut sa ne spuna ce suma estimeaza ca va fi necesara pentru realizarea aleii);
- Primaria sector 6 va realiza lucrarea, Primaria Bucuresti va asigura iluminatul aleii, el spera sa fie data in folosinta cel tarziu in 15 sept. 2015.
5. Ce suma estimati ca este necesara pentru lucrarile de amenajare a aleii pietonale? Veti include aceasta suma in Bugetul local sector 6 pe anul 2015?

Raspuns viceprimar : nu stie inca ce suma este necesara, estimeaza ca va fi o suma modica, va fi prevazuta in Bugetul local sector 6 pe anul 2015 .

6. Ce veti face in continuare ca sa urgentati inceperea lucrarilor la alee?
Raspuns viceprimar : masuratoarea in teren ‘’ridicarea topo’’ si alocarea banilor in Bugetul local sector 6 pe anul 2015.
7. Cand sa va contactam pentru informatii actualizate?

Raspuns viceprimar : dupa sedinta Consiliului Local sector 6 din 28 – 29 ian. sau 16 – 17 febr.

Un comentariu:

  1. Imi doresc cu ardoare, ca dupa 2 ani de demersuri, sa imi pot duce fetitele in prima zi de scoala pe aleea pietonala dintre sectia 25 si Sc 279 !!! ;)

    RăspundețiȘtergere